Thursday, July 17, 2008

35 : Cuti - Cuti Malaysia @ Zoo Negara Part III



Jom kita jumpa dengan raja rimba.Tahu siapa? tengoklah sendiri.



Di sebabkan harimau tengah tidur.So dapat tangkap gambar dengan singa je.



Wajah terkini S.H.A.I.Z.H.A.R pada 12 Julai 2008.



Destinasi seterusnya ke rumah reptilia.Macam - macam ada termasuklah 'bujang senang'.



Apasalah kau nganga mulut? Tak kan lapar lagi kot! Teringat kenangan di Taman Buaya Melaka beberapa tahun lalu. 'Kenangan mengambit memori'.



Kura - kura gergasi.Kalau duduk sekali dengan kura - kura yang kecik mesti mati punya kena hempap dek gergasi.



Wah! sedapnya nama kau.Ha3.Memang kelas dengan namanya.Very the international



Ke mana destinasi seterusnya...jom tengok sendiri..



Lembu kan ? Dah lama tak balik kampung.Rupa lembu pun dah lupa.Ahaks...



Yang ini pun dalam spesis dia juga kan ?



Lepas ini kita tengok haiwan yang lain pulak ye adik - adik..Ha3..



Agak - agak tahu apa nama haiwan ni ? Cuba teka ?



U.N.T.A. kan best kalau kat Zoo nie dibenarkan naik unta mengelinggi Zoo yg 'besar'.



Gambar bersama Unta (perasaan kejap) Aduh! tembamnya diriku sekarang.Muahahaha...



Lawatan 'adik - adik' dari salah sebuah tadika.Sebenarnya banyak sungguh rombongan pada hari tersebut.



Jumpa 'kawan lama' kejap kat sini.Tapi masing - masing semua mengantuk dan tidur.Mungkin sebab lepas makan kot!



Kat sini haiwan - haiwan seperti digambar, tinggal di satu kawasan yg sama.Wow! baru best kan macam ini.Dapatlah tengok spesis lain.Ni asyik - asyik muka yang sama je.


Ehem.. ehem.. buat apa tue? Di larang melakukan aktiviti 'terlampau'.Hahahahaha

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015