Wednesday, July 16, 2008

34 : Cuti - Cuti Malaysia @ Zoo Negara Part II



Hidup ini begitu indah.Tak gitu (tak ada kaitan dengan cerita).



Alangkah bagusnya jika dapat bebas menjadi seperti 'burung'.Bebas berterbangan ke sana ke mari.



Kesian.Terkurung disangkar.Ingatkan ada satu spesis je burung enggang rupa - rupanya banyak.



Apasal nama kau Papan? Adakah saiz kau seperti papan.Kah3.Kesian dengan nama kau.



Mula - mula ada banyak burung ini kat situ.Tapi tiba - tiba 'mereka' terbang menyembunyikan diri.Nak tahu apa nama burung ni?



Siapa rasa tengah mengandung skrg, boleh kasi nama anak seperti di atas.Muhahahaha.



Jalan punya jalan tak jumpa pun burung kasawari kat sini.Oooops! salah tempat kot.



Melalui kawasan hanya menghimpunkan berbagai jenis rusa.Ya, adik - adik R.U.S.A



Bacalah sendiri, yang lagi satu ini pastinya lagi mengejutkan.



Tak de nama lain ke nak kasi? Khabarnya rusa spesis nie suka menyondol macam b*b*.



Pinjam tanduk boleh? .... Akan bersambung Part III

2 comments:

Amiene Rev said...

Yea... Zoo Negara, dah berbelas tahun tak pergi sini. Ada lagi ke KFC dekat sini...?

Tya ilyana said...

zoo negara??waduh2...dlu time balaja kat uia lalu je...now dah rinduuu!ahhh

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015