Thursday, July 03, 2008

26 : Lain di rancang lain yang jadi , Jalan - Jalan Cari Makan Episod 2



Motor yang berusia lebih 8 tahun ini sudah mula bual hal."merajuk" mungkin bila aku ada memasang niat untuk mencari 'isteri' baru.Antara dua yang baru ini atau yang dibawah ini.



Akhirnya aku memilih ini kerana ingin merealisasikan impian menjadi kenyataan.



Khas untuk Encik Kawasari.Impresif !!!



Peluh jangan membasahi diri.Muka berpeluh - peluh menolak motor yang tak mahu bergerak.



Dek kerana kelaparan aku menapak menuju ke Restoren seperti diatas (gambar koleksi)



Minuman pilihan Jus Nenas dan air suam..Haus sangat time tue (Hanya tuhan yang tahu).



Inilah menu malam ini.Sepatutnya menghadiri satu 'majlis'waktu tersebut tapi....Sorry kepada yang menjemput.

Harga kesemuanya ialah RM 12.70.Nasi goreng U.S.A menjadi pilihan sebab ada daging, sedikit sayur dan telur mata.


Zoom sikit kasi SHAY mama ke pada AIMI tengok sambil terliur + F.A.I.Z.Z.A.H



Menu tambahan.Dek kerana 'tension' kepenatan.Aku makan besar , ini malam.



Akhirnya... aku makan sehingga 'licin'.Sudah menjadi perangai aku, tak suka membazir dan cuba menghabiskan makanan dengan sebaiknya.

3 comments:

abanglong said...

salam... huhuhu. nasi goreng pun dah dekat rm13.. :)

shai said...

bukan lah abang long.
Nasi Goreng USA RM 6.00
Air tue dalam RM 2.50 (kot!)
Kentang goreng RM 4.00

Lebih kurang mcm tue lah

J!mMy said...

waaa sdapnye nasi goreng 2..
dh rase lapar lak..hehehe =p

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015