Tuesday, July 01, 2008

24 : Aktiviti 28 Jun 2008



Dari Gombak terus ke Klang singgah di Shah Alam , sampai sesat - sesat.. akhirnya sampai juga.




Kali ke 2 bertemu dengan novelis yang telah berjaya menghasilkan karya ke 2nya.



Berdua lebih baik... ooops!! x sabar nak baca baru Dhiya Zafira.



Seorang lagi penulis Meen Zulaikha..bukan pertama kali jumpa.Tengah baca noveli nukilannya Warna Hati.



Bergambar bertiga.Banyak juga membeli - belah novel kat Alaf 21 dengan diskaun 30%.Thanks pada Alaf 21 sebab sudi menaja untuk event RAPAT 060708



Di luar Alaf 21, Seksyen 16.Destinasi seterusnya ialah Seksyen 8 di Shah Alam.



Temankan Junaidix ke majlis perkahwinan kawan se UTM nya.



Zoom lebih dekat.Macam - macam ada...(sebelum)



Jemput makan semua.Makan dengan berselera sekali.



Selepas.sedap... memang sedap.



Seawal 12.45pm, Pengantin dah bersanding.Itu gambar meja makan majlis tersebut.



Site visit di Mines @ Bowl.Sampai dalam 2.45 petang



Hanya ada 28 Lane.Semoga RAPAT 060708 akan berjalan dengan lancar.Insya-Allah.



Membeli belah di Giant, The Mines.Puas pusing - pusing mencari troli.. tak de, akhirnya bertemu juga selepas puas menjejakinya.



Berakhir episod angkat - mengangkat pusing pertama.Sabtu ini 'berkampung" lagi disana.

3 comments:

Am said...

Semuga aktiviti rapat berjaya dengan jayanya ya Shai, perhargaan buat Shai yg berusaha dengan gigihnya ya

Kasawari said...

wah shai.. habis licin nasi minyak tu ko makan.. tinggal pinggan dan sudu/garpu jer.. he he..

hebat blog ni.. sehebat tuannya... best byk gambo.. he he

nadzeem said...

salam..
kalo saye nk join bowling blogger ley x??
xtau ader lawan2 nih..
nih baru tau..
uhuk!!
sedey nyer kal xdapt join..
kita dah la setahunsekali blik msia..
ape2 pon,
drop sumthing kt my TB erk..
thanx...

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015