Thursday, June 26, 2008

23 : Terjah Tournament Bowling Heliza 'Permerhati'



Sunway Mega Lanes, puas juga mencari - cari dan tercari - cari.Akhirnya bertemu juga.



Banyaknya piala dan hadiah kat sini.Siap penuh satu rak cermin.Layan jelah.



Kebelakangan ini, asyik dengan 'ikan' je ..apsal yek! aduh le... sapa mau jawab?



Ada sesuatu menarik berlangsung disitu.Mati - mati aku ingatkan pukul 10.00 am Rupa - rupanya 1.00pm baru mula.Hampeh..




Banyak sangat tournament bowling skrg ni.Bulan ini Heliza Bereh , bulan depan Amylea FC pulak.



Kali ke 2 bertemu dengan Kakak kepada Datuk Siti Nurhaliza.Tapi ini kali pertama bertentang mata & berhadapan dalam jarak yang dekat.



Layan je gambar diatas tue.Teruk kan? Aduh..semalam (mlm sabtu) aku tidur hanya 4 jam, mata dah sepet sikit.



Cuba teka siapa? Matilah...kalau dia tahu aku pergi sana dan tak tegur dia. Tapi ada 'seseorang' perasaan kehadiran aku tetapi hanya mampu mengukirkan senyuman dari kejauhan.

6 comments:

aNgRiAni said...

huahuahuahua...nak ituttt men bowling...tapi tak lehhhh
shai asal riani tak masok dalam link yg dah jumpa???
sedihhhnyer....uwaaaaaaaaaaaaaaaa

deidaa said...

Woi siot gile la ko!
Bilakala ko snap gambo aku nih?
Cisss ko mmg la sombong dgn aku ek?

Smpai ati tak tegur aku!
Sesia je aku mms ko segala..
perabih kedit aku je.. uwaaaa! :-((

--ni la kezutan ek? mmg aku tergezut smpai crash laptop aku.. waahahaha--

deidaa said...

Ops lupa.. sape seseorg yg perasan kedatangan ko tuh?

mUaDZam ShaH said...

pergh!! sempoi tul gambo ko ngan kakak CT..cam langit ngan bumi !!
ahaks!! kekekekeke!!!
*jgn maraaa haaaa..!!!!*

azisazahar said...

kak saida tu cam muka sharifah amani la

hudd said...

siapakah "seseorang" yang perasan kehadiran mu itu? wah!

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015