Thursday, June 12, 2008

14 : Jom Makan - Makan di Tasik Titiwangsa



Teristimewa buat sahrulia.Betullah pagi itu aku menikmati semangkuk Mee Kolok.



Ambik kau. Tak caya lagi ke "sahabat 23 minit?" Erm.. Percayalah aku gie "Kuching".



Buah - buahan tempatan khas untuk sanchai di UK. Ambik kau.Tengok sampai puas.



Ini pulak nenas yang ditengahnya ada mangga.Ish! kalau dapat makan mesti best.



Semua negeri di Malaysia ada disini dengan berbagai jenis makana.Nyum2.



Pastinya makanan dari Kelantan menjadi pilihan.Akok & Tepung komak (kalau tak silap) aku beli.Sedap oooo...



Ambik kau.. sekali dua gambar aku ambik.Layan jelah.Buat sanchai.. ha3..



Telur Piandang dari Johor.Rasanya tak beli pun.Kalau satu RM.1.80 erm...



Teh? erm... produk Malaysia ini.Tengok jelah.Dapat minum sikit.Rasanya.erm..



Laksa penang pun ada.Bihun sup kedah.Asam Laksa Melaka.Rendang Tok Perak. Produk Makan laut Langkawi & macam - macam lagi.Dapat beli Kuih Cincin keluaran Sabah tapi x sama mcm beli di KK tempoh hari.Aku kecewa.

No comments:

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015