Wednesday, June 11, 2008

13 : Pertama Kali Ke Eye On Malaysia



Dari Ukay Perdana ke Tasik Titiwangsa dan destinasinya ialah Eye On Malaysia.



Keindahan anugerah ciptaan tuhan.Dari Tasik Titiwangsa pagi 8 Jun 2008.



Pertama kali menjejakKan kaki ke Eye On Malaysia.1st nak naik ini.RM15 melayang.



Mengambil gambar diri sendiri.Disebabkan pergi sendiri & berseronok seorang diri.




Wajah di puncak.Seorang diri mengambil gambar sendiri lagi.I'm alone.




Suka pic nie.Walaupun orangnya tak hensem.Tapi syukur dengan kurniaan tuhan.



Tak percaya? ambik kau gambar gondola Eye on Malaysia.




Akhirnya aku berjaya menaiki Eye On Malaysia.Best! tak ramai orang time tue.I Like!!



Turun dari Eye On Malaysia tiba2 sms berbunyi.Aduh! siapalah pulak menganggu hidup aku di hari ahad yang indah ini.Rupanya cousin aku bernama Hasmidar sms nak pinjam RM.Sorry yek! tengah bulan tak ada duit.(Alasan demi alasan).



Salah satu gambar yang paling aku suka.Biarpun orang tak suka.Suka hati akulah aku nak suka ke tak.



Kedai cenderamata yang "mahal"? x mampu nak membelinya. Poskad sekeping RM2 ? Key chain pulak RM 9.Oh ! tidak.



Layan jelah gambarnya.T -Shirt pulak tak perasaan berapa harganya.Mesti mahal punya tue.

3 comments:

ILA said...

Sepanjang pgalaman Shai, rasanya tinggi sgat tak benda tu??

yOnnA said...

wahhh..
pegi sorang2..
best ke abg oioi :))
layan jiwa kacau ek :p
huhu..
yonna pegi gak c2 tp x naik pun..
mahai eh :D

shai said...

Dear Kak Ila => saya suka pada ketinggian.Okie je saya rasa.Mcm tak puas sebab 4 kali je berpusing.Saya harap sangat akan berhenti lama2 kat tengah2.tapi... x de

Dear Yonna -> RM15 tue kira murah le.. ;))

Copyright to S.H.A.I.Z.H.A.R
Designed by UMIESUEstudio 2015